1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 177 21 12 13 14 16 top images

Ostatnio przeglądane

Informacje kontaktowe

Informacje kontaktowe

Możesz skontaktować się z nami w różny sposób. Możesz do nas napisać, zadzwonić lub zjawić się w nas...

Taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków 2022-2025

Taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków 2022-2025

  Wysokość cen i stawek opłat obowiązujących na terenie:   1. GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW w okr...

Czym zajmują się głogowskie wodociągi

Czym zajmują się głogowskie wodociągi

Charakter działalności przedsiębiorstw wodociągowo kanalizacyjnych nie zawęża się jedynie do ujmowan...

Najczęściej przeglądane

Materiały filmowe

Wymiana magistrali pod korytem Odry Pijemy wodę z kranu Podsumowanie roku 2020 w PWiK w Głogowie Kam...

RODO

W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Administrator wskazuje Inspektora Ochrony Danych Oso...

Ogłoszenie i taryfy 2021

W związku z przedłużającym się procesem zatwierdzania taryf na kolejny 3 – letni okres PWiK informuj...

Regulamin usług PWiK w Głogowie sp. z o.o. - Gmina Głogów

Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązujący od dnia 19 listopada 2021 r. na ter...

Biuro obsługi klienta

s1  s2

Biuro Obsługi Klienta utworzone zostało na terenie siedziby PWiK w Głogowie sp. z o.o. przy ul. Łąkowej 52. Na ten cel został zaadaptowany wolnostojący budynek biurowy usytuowany przed budynkiem głównym.

Biuro Obsługi Klienta powstało dla poprawy jakości świadczonych usług zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów.

W jednym miejscu można teraz załatwić wiele rozmaitych spraw związanych m.in. z:
• przyłączeniem nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
• załatwieniem spraw w zakresie zawierania umów na dostawą wody i odbiór ścieków,
• przekazaniem wskazań wodomierza,
• reklamacją rachunków wystawionych przez PWiK i regulowaniem należności,
• awariami sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
• zleceniem usług świadczonych przez PWiK w Głogowie sp. z o. o.,
• przyjmowaniem ewentualnych reklamacji i skarg klientów, itp.

Mamy nadzieję, że pracownicy Biura Obsługi Klienta odpowiedzą na wszystkie pytania i zaistniałe wątpliwości naszych klientów, zapewniając jednocześnie fachową pomoc i doradztwo.

Nasze przesłanie to świadczenie usług na rzecz klienta, które będą równie wysokiej jakości jak dostarczana przez nas woda.

W Biurze Obsługi Klienta funkcjonują następujące stanowiska:

Obsługa klienta z zakresu spraw technicznych
tel./fax 76/835 58 61

Obsługa klienta z zakresu spraw umów i windykacji
tel./fax 76/835 46 42

GODZINY PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA:
od poniedziałku do piątku: 7.00 – 15.00
 

W celu skontaktowania się po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta należy skorzystać z całodobowego numeru telefonu pogotowia wodociągowo – kanalizacyjnego:
telefon bezpłatny: 19 285
telefon komórkowy (płatny): 602 513 227

Przyłącz się

Odczyty wodomierzyChcesz być na bieżąco? Przyłącz się do nas.

Każdy mieszkaniec Głogowa jest bezpośrednio lub pośrednio naszym klientem i może skorzystać z udostępnionej przez nas bezpłatnej usługi powiadamiania SMS-owego o przerwach i zakłóceniach w dostawach wody.

Strefa klienta