Pracujemy dla mieszkańców Głogowa. Najczęściej zadawane pytania w czasie pandemii koronawiusa

Utworzono: czwartek, 09, kwiecień 2020 06:38
Magdalena Ruta

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie zmieniło organizację pracy. Nieczynne jest Biuro Obsługi Klienta, nie można wejść na teren spółki. Do odwołania wstrzymane są także wizyty naszych pracowników u klientów związane z koniecznością wymiany oraz bezpośredniego odczytu wodomierzy. Jednak cały czas pracujemy dla mieszkańców Głogowa, dbając o nieprzerwane dostawy wody. Bo to właśnie woda może nas ochronić przed zachorowaniem na koronawirusa.

Najczęściej zadawane pytania:

Czy podczas pandemii koronawirusa głogowska woda będzie chlorowana?

PWiK w Głogowie nie chloruje wody w procesie jej uzdatniania. Nasza woda jest filtrowana, a następnie dezynfekowana promieniami UV. Jest to bezpieczny proces, który nie zmienia smaku wody. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO)  potwierdza brak zagrożenia dla systemów wodociągowych jako formy rozprzestrzeniania koronawirusa.

Czy zagrożone są dostawy wody?

Nie. Pracujemy dla mieszkańców Głogowa, tak żeby ciągłość dostaw wody nie była zagrożona. Przerwy w dostawie mogą wystąpić tylko w przypadku awarii sieci. Jednak w takich przypadkach (tak jak dotychczas) podejmujemy natychmiastowe działania w celu jak najszybszego przywrócenia dostaw.

Czy nadal można pić wodę z kranu?

Oczywiście. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO)  potwierdza brak zagrożenia dla systemów wodociągowych jako formy rozprzestrzeniania koronawirusa. Nie trzeba wychodzić do sklepu, żeby napić się wody. Smaczna i zdrowa woda płynie z naszego kranu i jest cały czas dostępna.

Czy można załatwić sprawę w Biurze Obsługi Klienta?

Nie. W trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z zwiększoną liczbą zachorowań oraz wystąpieniem na terenie Polski przypadków koronawirusa, od 12 marca wprowadziliśmy zmiany w organizacji pracy Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie. Do odwołania nieczynne jest  Biuro Obsługi Klienta. Nie ma także możliwości wejścia na teren spółki. Nasi klienci mogą kontaktować się: telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem korespondencji pocztowej, poprzez e – BOK.  Obecna sytuacja nie wpływa na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.

Kontakt:

Sekretariat:
76 834 21 31 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Obsługa klienta z zakresu spraw technicznych:
tel./fax 76/835 58 61 (czynne od poniedziałku do piątku od godziny 7.00 do 15.00)

Obsługa klienta z zakresu spraw umów i windykacji:
tel./fax 76/835 46 42 (czynne od poniedziałku do piątku od godziny 7.00 do 15.00)

Laboratorium:
664-718-840

Dział Ksiągowości i Płac (windykacja należności):
tel. 76 834 21 31(wew. 47)