deklaracja dostępności  |  instrukcja  |  mapa strony  |  redakcja


Zakończone



Nr sprawy 21- 9 /09 - Przebudowa warsztatu na budynek biurowy, rozbiórka budynku deszczowni,termoizolacja budynku garażowo-magazynowego, adaptacja budynku kuźni na warsztat.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 12.08.2009 nr ogłoszenia 276318
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony powyżej 14 000euro

I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 67–200 Głogów, ulica Łąkowa52 , Regon 004043874, tel. / fax.: (076) 835 62 61. strona internetowa www.pwik.glogow.pl

II. Określenie przedmiotu zamówienia: Wspólny słownik zamówień:
45262700-8, 45310000-3,45330000-9, 45331200-8, 45110000-1

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
    a) przebudowy warsztatu na budynek biurowy,
    b) rozbiórki budynku deszczowni,
    c) termoizolacji budynku garażowo-magazynowego ,adaptacja budynku kuźni na warsztat.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dokumentacja projektowo-kosztorysowa pn. „Przebudowa warsztatu na budynek biurowy” ,  „Rozbiórka budynku deszczowni” oraz „Termoizolacja budynku garażowo-magazynowego, remont pomieszczenia kuźni” wykonana przez Pracownię Projektową KONSTRUKTOR Marek Raczkowski , Jacek Szczurek 67-200 Głogów, ul. Kosmonautów Polskich .
3. Dokumentacje budowlane dostępne są w Wydziale Inwestycji PWiK przy ul. Krochmalnej 3 w Głogowie w dni robocze w godz. 8 ºº -14 ºº.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na :
    a) przebudowy warsztatu na budynek biurowy i termoizolacji budynku garażowo-magazynowego -adaptacja budynku kuźni na warsztat.
    b) rozbiórki budynku deszczowni.

III. Wymagane terminy wykonania zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 11.12.2009r

IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp,
3) wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, 3 zadania odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
4) dysponują lub będą dysponować ,osobami posiadającymi uprawnienia do: kierowania robotami w specjalności j w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB,
5) posiadają środki finansowe wysokości co najmniej 600 000zł. lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000zł.
6) posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
7) udzielą 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty,

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

B. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów :

1) prawidłowo wypełnionego formularza ofertowego – Zał. Nr 1 do SIWZ,
2) dowodu wniesienia wadium,
3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp – Zał. Nr 2 do SIWZ,
5) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, z wykorzystaniem zał. Nr 4
6) wykazu co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ,
7) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
8) pełnomocnictwa udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w niniejszym przetargu albo do reprezentowania w postępowaniu przetargowym i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego , w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie.
9) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 600 000zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 600 000zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego okresie 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy – w tym okresie oraz wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Zał.Nr4
11.Informację nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Zał. Nr 5 do SIWZ
Do oferty należy dołączyć harmonogram rzeczowo-finansowy.
Na etapie zawierania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość
dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo – finansowego.

Uwaga!
Dokumenty, o których mowa w j.w. należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda umowy , regulującej współpracę tych wykonawców.

V. Informacja na temat wadium:
wymagane wadium w wysokości 16 000,00zł.

VI. Kryterium oceny ofert: najniższa cena oferty

VII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Oferty składać do dnia 02.09.2009 r. do godz. 11:00 w siedzibie PWiK , Sp. z o. o. w Głogowie ul. Łąkowa 52, ( Registratura)
Otwarcie ofert dnia 02.09.2009r. godz. 12:00, Głogów, ul. Krochmalna 3.

VIII. Termin związania z ofertą :
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez 30 dni licząc od dnia
ostatecznego składania ofert.

IX. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej i nie przewiduje
wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.

X. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Dokumenty do pobrania: siwz, dokumentacja techniczna.

Informacja o modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr sprawy 21-9/09 do postępowania na:

• przebudowę warsztatu na budynek biurowy ,
• rozbiórkę budynku deszczowni” oraz termoizolacja budynku,
• termomodernizację budynku garażowo-magazynowego, remont pomieszczenia kuźni.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością informuje, że na podst. art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych dokonuje zmiany treści w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający zamienia przedmiar robót na budynek garażowo magazynowy, remont pomieszczenia kuźni , który otrzymuje brzmienie przedmiar – zamiana

Dokumenty do pobrania: dokumentacja techniczna 2.

Informacja o modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr sprawy 21-9/09 do postępowania na:

• przebudowę warsztatu na budynek biurowy ,
• rozbiórkę budynku deszczowni” oraz termoizolacja budynku,
• termomodernizację budynku garażowo-magazynowego, remont pomieszczenia kuźni.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością informuje, że na podst. art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje zmiany treści w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający rozszerza zapis w SIWZ zapis punktu 9 ppkt 9.2 o dołączenie do oferty kosztorysu ofertowego opracowanego metodą szczegółową na podstawie przedmiarów wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym.

Informacja o modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr sprawy 21-9/09 do postępowania na:

• przebudowę warsztatu na budynek biurowy ,
• rozbiórkę budynku deszczowni” oraz termoizolacja budynku,
• termomodernizację budynku garażowo-magazynowego, remont pomieszczenia kuźni.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością informuje, że na podst. art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wyjaśnia, iż w systemowych ściankach szklanych na profilach aluminiowych wydzielających pomieszczenia biurowe należy przewidzieć szkło matowione do wysokości 2m.


Rozstrzygnięcie:

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy ; postępowania przetargowego na przebudowę warsztatu na budynek biurowy , rozbiórkę budynku deszczowni oraz termoizolację budynku garażowo-magazynowego, remont pomieszczenia kuźni”.

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych , Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji ofertę złożoną przez Wykonawcę: PB MODERNPOL ,K. i Cz. Chmielewscy sp.j. ul. Parafialna 11, 67-200 Głogów.
Wymieniona oferta jest najkorzystniejsza zgodnie z zapisem kryterium
wyboru wskazanym w SIWZ.

2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Złożono następujące oferty:


Zakład Budownictwa Ogólnego, Zbigniew Kłos 67-400 Wschowa
Plac Grunwaldzki 7/1
Oferta odrzucona


Zakład Ogólnobudowlany Krzysztof Rogowicz
56-200 Góra,
ul. Kosynierów
Uzyskane punkty: 8,5 

PB MODERNPOL
K. i Cz. Chmielewscy sp.j.
ul. Parafialna 11
67-200 Głogów
Uzyskane punkty: 10,0


P.H.U. FESCO
Katarzyna Fedorczuk ul. Łgodna 6
59-216 Kunice
Uzyskane punkty:7,9


PROGRESS
Sp. z o.o.
67-200 Głogów
ul. Południowa 8
Uzyskane punkty:7,8


Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Jędrzejczak
ul. Browarna 26
67-200 Głogów
Uzyskane punkty: 8,8


3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż na mocy art. 89 ust. 1 pkt 5 w prowadzonym postępowaniu została odrzucona oferta Nr 01 złożona przez Zbigniewa Kłosa prowadzącego firmę Zakład Budownictwa Ogólnego we Wschowie

Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia , Zamawiający przewidział udział Wykonawców pkt 9.1 ppkt 6 SIWZ, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe, a w szczególności wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 roboty o podobnym charakterze i wartości jak zamówienie.
W toku badania ofert, Zamawiający dokonał weryfikacji referencji, protokołów odbioru robót jak i informacji wynikających z wezwania do uzupełnienia dokumentów potwierdzających wykonanie robót, i tak nie zostają uznane :
• zbilansowane roboty na kwotę 1 120 500zł - Remont Prokuratury w Zielonej Górze, Wschowie, Żaganiu i Żarach,
• wykonanie hali recyklingu RTV&AGD hala A+B Stena - Szwecja Oddział Swarzędz na kwotę 4 500 000zł, do których brak referencji i protokołów odbioru iż roboty te zostały wykonane należycie.
W konsekwencji warunki udziału w dniu złożenia oferty jaki i w dniu wyznaczonym do uzupełnienia dokumentów nie zostały spełnione.
W związku z powyższym zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp z postępowania Zamawiający ma obowiązek Wykonawcę wykluczyć, a ofertę odrzucić.


Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w powołanej wyżej ustawie – Dział VI.

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 01.09.2009, 08:43
Dokument oglądany razy: 2599
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Robert Czechowski
Publikacja dnia: 01.09.2009, 08:43
Termin: 02.09.2009, 11:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj